Translate

четвер, 26 липня 2012 р.

Рефлексія по модулю 9

Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - учитель спрямовує роботу учнів виходячи з їх можливостей та потреб, при цьому учень, як індивід дослідження, повинен отримувати задоволення навчальних потреб включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі.

Рефлексія по модулю 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», я зрозумів, що  оцінка проектної роботи повинна оцінюватися  на кожному етапі самим учнем, це призводить до акцентування  уваги як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, і описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;

середу, 25 липня 2012 р.

Рефлексія по модулю 7

ВИКОНУЮЧИ ЗАВДАННЯ ДАНОГО МОДУЛЯ,  Я ВІДКРИВ ДЛЯ СЕБЕ НОВІ СТОРОНИ ТА МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ РЕСУРСІВ МЕРЕЖІ  ДЛЯ РІЗНИХ ДИДАКТИЧНИХ ЦІЛЕЙ.
сТВОРИВ УЧНІВСЬКУ РОБОТУ У ВИГЛЯДІ БЛОГУ, ОСКІЛЬКИ ВІН МАЄ БІЛЬШІ КОМУНІКАТИВНІ ВЛАСТИВОСТІ, ДОЗВОЛЯЄ РОЗМІСТИТИ В СОБІ І ПРЕЗЕНТАЦІЮ,  І ПУБЛІКАЦІЮ.

рефлексія по модулю 6

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет дозволяють учням спілкуватися між собою в  позаурочний час, ділитися своїми враженнями від отриманих результатів, обговорювати проблеми,  що виникають в процесі виконання проекту.
Також  я освідомив те,  що  навчання  учнів безпеки роботи  в  інтернеті  також є  важливим питанням

вівторок, 24 липня 2012 р.

Рефлексія по модулю 5

Скористайтесь моїм опитувальником, звернувшись за адресою

Рефлексія по модулю 4

Вивчаючи  даний  модуль, я зрозумів роль та призначення  формуючого  оцінювання для визначення  навчальних потреб учнів, оцінювати важливі цілі проекту залучаючи учнів до процесу оцінювання.

Рефлексія по модулю 3

Виконавши завдання даного модуля я глибше  для  себе розкрив  поняття  ключового  та тематичного  питання,  осмислив  умови  за  яких  використання  методу проектів  буде  ефективнішим.  Усвідомив  різницю  між  науковим  та  навчальним  дослідженням.